Välkommen främling, välkommen vän

Fredag

jag vaknade väldigt tidigt idag .. kollade på the voice.. haha vilket luciatåg. Izza waljus som lucia, Bobby som tomtenisse och Sean banan som "stjärngosse" haha .. sean banan måste ju vara 2009 års personlighet. Jag älskar honom.
Igår kväll hämtade jag min kära Svantis fick prata av mig lite, skönt. Är så trött på detta nu.
idag vet jag inte om jag ska med svante till hbg , sen vid 15.00 ska vi vara hemma hos Jon :)

kvällens planer vet jag inte riktigt vad det blir av .. skulle kanske spela innebandy med Mattias och Kristoffer men nu är det som det är med den sistnämnda :/ så det blir nog inte av. Jag och Svantis åker nog med till Hbg och kollar FCH-FBC den vinner nog Engelholm lätt om allt står rätt till.

det är väl de planerna jag har nu. Lussevaka imorgon. Antar att mycket folk ska ut , men Svante har ju skadat sig så vet inte om jag offrar den kvällen till henne istället. Hon ska inte behöva sitta ensam hemma tycker man :(  <3

Nu är 2009 snart slut..

[x] student[x]glädje[x]sorg[X]KÄRLEK

liten sammanfattning.. nä kom igen nu 2009 , bättre kan du.

Ha det fantastiskt bra.

Glad lucia.

Pusss

dagens låttips: Lily Allen- who´d have known







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0