Tröttis.

Kvällen tillbringades med Maddelito<3
Vi var nere i stan , hon skulle byta en tröja och jag skulle köpa banhofbiljett =) Nu är det garanterat att man kommer in :D skönt. Fick mail av BH där de skrev att det var rek.20 men att yngre med biljett kom in garanterat :D gött.

Fick också att det blir utgång ala Sarah, Alexs, Filly och Emma :D

Nyårsplanerna har också påbörjats förfullt:D
Alexs och Emma .. hör av er om det =)

Tillbaka till kvällen. Jag och Madde gick till ICA köpte mat om vi sen åt. Söta Madde ansträngde sig verkligen i köket :D

På vägen ut haffar försäljare oss. snackar lite.. och den ena killen frågar direkt "Heter du Karolina?" Jag : Nej :S han : jaha, oj trodde vi gått i samma klass, fan vad lik du var henne!

Eh okej :S haha ofta man inte k'änner igen sin klasskamrat och han kan väl säga hej istället om det var det han ville..

Anna Anka avslutade vår kväll :D rooooligt.

Nu ska jag sova.. blir väla tidigt med syrran och madde.. Svante ansluter senare !

Godnatt pusss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0