T som i Torsdag..

... ska jag inte på ikväll trots att det är säsongsavslutning så nej tack. Istället ska jag kurera mig från min förkylning och gå och titta på Emmas luciatåg. Igår var en ganska sjuk dag.. var först och klippte mig hos maddis sen så var jag och svante lite med stoffe..  en riktigt massagedag.Af, :(  Senare åkte vi till FBC-outleten och provade ut min jacka och sen så körde vi hem till mig och somnade en stund i Soffan. Kvällen bestod av Tv sen avslutades den igen med Svante och Stoffe.

   Idag är jag bara så fruktansvärt seg. Har sjuk träningsvärk i benen och mår inte primaballerina.. funderar på om det är bra att träna ikväll eller inte ..:/ 

idag ska jag ringa folksam och säga rakt ut vad jag tycker om dem efter det att min överklagan inte gick igenom. De jävla sären skickade med några rader med vad de tycker klassas som vanprydandeärr.. så här såg den ut : 

Ärret ska vara iaktagbart .. - check!
Ärret ska vara stort - check
Ärret ska vara missfärgat - check
Ärret ska vara brett - check..


vafaan är dom dumma i huvudet eller ?? de säger emot sig själva.. jag ska ringa dit och kräva att få komma och visa det .. sen så ska de få veta att vi kommer ta bort huset , bilen och allt från deras försäkring. Detta är verkligen ett skämt. De kan dra åt helvete säger jag bara.. är blåst på allting. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0