Söndag

Söndag ..

Igår var det lördag och min lördag var nykter :D
under den tidigare delen av kvällen så drog jag Emma i pulkan på en liten promenad, myyyyysigt.
B
senare stack jag in till Ängelholm och träffade en gammal klasskompis, tog en liten prommis i Ängelholm och sen gick jag inom några andra bekanta och visade att jag fortfarande lever.
Sen hade Emma inget att göra så hämtade henne och sen drog´vi ner och kollade läget i stan. Mötte upp Sofie, Thess och Anna så tog vi en liten barrunda.. en nykter barrunda :D Avslutade på Lindens i värmen.. sen körde vi hem Emma.. sen drog jag , Anna och Thess hem.

Somnade nästan direkt.

Nu idag har det blivit slappe framför burken och nu snart ska jag jobba.. sen två helgers semester.. wiiihooo!
Efter jobbet ska jag övertala sofia att följa med mig och Emma till pulkabacken så Emma får åka lite ( Jag som tycker det är roligast)

Sen blir det en timmes fotbollsträning ikväll. Likeeey!

Nu ska jag klä mig varmt.. att bara sitta i en stor tröja värmer inte direkt.

Ha det fin fint.

Fridens liljor!


Är så stolt över dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0