Shoppingsug

 Idag gick jag upp halv sju, plockade upp Madde sen körde vi Sofia och Danne till Lunds central. Hittade fan med hjälp av skyltar :D så nöjd jag är istället.

  Stannade till på Centersyd 45 min innan de öppnade, blev frukost för Madde där sen snackade vi gött med någon snubbe. Han snackade gött med oss , vi fattade inget!

Sen öppnade stället och det blev shopping och massage. Sjuk stol som dödade vaderna helt.
   På Centersyd blev det en tröja och ett par skor som kostat 600 kr innan men priset var nedsatt till 50 kr ! Så jävla gött haha! Köpte dom 2 storlekar för stora men sånt får man ta ! :)

   Hittade även hem från Lödde och körde vidare nästan direkt till stan. Köpte en klocka där :) mycket nöjd.

Ánnars ikväll har jag bara legat i feber :( inte mått bra alls.. tråkigt om man ska behöva vara sjuk nu inför nyår
och allt.

Det var det lilla om vår dag .. Imorgon blir det till att handla inför nyår hemma hos Maddis.. blir Äholm för hela slanten, mår jag bättre så blir det faktiskt gymmet innan !

 Hoppas ni har haft det underbart! Pusss & Kram.





Jag faller för dig... jag kommer bli sviken igen, någongång.. men när? Hur gör man? :(













Såhär glad var Maddis idag när hon fyndat ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHHA FUUUCK diiig sarah :p haha

2009-12-30 @ 17:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0