RIP

Brittany Murphy död.. jag bölar! haha fan också.. gillar henne skarpt hon var riktigt skön! usch vila i frid!
Kolla smekmånaden som hon är med i.. den är roooolig.



Senaste sms:et i inkorgen:
"shit du börjar bli gammal i gemet:) reklam suger fett! "

Första sms:et i inkorgen:
"Tja rövhål:P vad gör du ikväll?" - Malin , tar alltid så fina ord i munnen.

Sms nr 10 (bakåt, från senaste smset) i inkorgen:
"Ska fundera ut någon:)"

Sms nr 20 i inkorgen:
"Haha nu kommer det fram. Du har ett Munka hjärta det hör jag :)"
Sms nr 30 i inkorgen:
"Shit du är lite lömsk du :) skulle inte du träna idag?"
Sms nr 50 i inkorgen:
"Hrm haha . jag fick ringa *piiip*, så han sovmen var snäll och hick(ska vara gick) hela vägen till lägenheten och stannade en timme till jag slutat böla typ;)haha..sen åkte han igen,sen står oskar och slår på fönstret kl 5 ville jag gå ut och döda honom eller? haha"  
Senast skickade sms:
"bad om ursäkt;) menade inte det"

Sista smset bland skickade sms:

"Ja:)"


 Bye bye , sooov gott.. och sov för evigt brittany.. eller ja vakna igen om det känns bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0