nobody rules over freedom

nu ligger jag här och kollar på sex and the city, att man aldrig tröttnar på den serien ?  Mitt i allt ringer det på dörren och fick smått panik över att emma bestämt med någon kompis men så var det inte.. utan det var mina två kära kusiner, Jonas och Robin som skulle komma och säga hej :) 
    Snart ska jag gå bort till mormor och fika med dem men jag känner inte direkt för fika men sällskapet kan man ju inte klaga på.

dagens hittils roliga kommentar : "Kan jag få gå in på din farm nu?"  hahaha Svante är en riktig farmville nörd på facebook. Hon har designat min farm och nu ville hon gå in och sköta om djuren haha , hon har en egen men eftersom jag tycker det är så tråkigt och nördigt så vill hon fixa med min. TÖNTVARNING.


Ikväll kommer nog Svante hit i alla fall ska bara slappaaaaaa och sova länge imorgon , behövs!

 Alexsandra , ha så kul i malmö :)


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0