När nätterna blir långa ..

Blev så att jag åkte med Alexsandra på en liten shoppingtur. Fick handlat de sista julklapparna och Alexsandra slog till på en julgran =) köpte även sjukligt mysiga strumpor =)

Svante kommer hit strax. Då ska vi ut och gå en sväng och sen ska hon massera min nacke och mina axlar då jag har jätteont i dom.. imorgon ska jag boka tid hos läkaren som får se om det är vätska jag har eller inte.

annars så kan man väl säga att jag går och tänker en massa jobbiga tankar och har väl nu insett att man kan ha känslor inom sig som man aldrig egentligen trodde. Nu när det verkligen är spikat att vänner är bäst så inser man att nej jag ville nog ha mer..  jag är så trött på mig själv och mina problem nu.

Får hoppas det finns någon mer chans sen.

HOPPET ÄR DET SISTA SOM LÄMNAR MÄNNISKAN.

Nu ska jag städa klart mitt rum ..

ha det kanon.

Pusss och kram..


(K.B)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0