lördagsmatch

Spelade match borta mot kävlinge idag. Kommer till samlingen och får veta att vi är 8 spelare plus en målvakt. Mycket spel alltså. Börjar inte bra då jag, Tjerna och Maria kör vilse. Vi snurrar runder i Kävlinge men hittar tillslut. Jag fick en smäll på knät 12 min in i första perioden och vi dividerade om jag skulle bita ihop och spela eller inte. Enkelt val, jag bet ihop och spelade de andra perioderna. En ispåse fungerar alltid. 
det roliga var att Månsson (ass tränare) sa : "Jag vill att du spelar, jag brukar inte förespråka att en skadad ska spela men jag hade kunnat skaffa fram några panodil till dig" 
1. panodil hjälper inte.
2. NÅGRA? haha vafaan man tar en kanske två men han ville ge mig NÅGRA..hhuhu.

Vi förlorade idag med 5-3 men när man spelar utan folk så här mot ett lag som ligger högre i tabellen då kan man ändå gå därifrån och känna sig som en vinnare. VI ledde matchen och var väl de som drog taktpinnen. Och tickningen till centern var MVG++++++ sjukt bra :)
Jag är faktiskt mer än nöjd med min insats idag :) Fick lira back idag. Vi var tre backar så man spelade i stort sett hela tiden. men jag är mer än nöjd.:)

Nu ska jag däcka i soffan, jag är verkligen helt sliten.

ha en underbar lördag, ha kul för mig med.


Pusss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0