LÖrdag

Igår började dagen vid halv elva. Svante och jag fick för oss att åka till Ullared så det gjorde vi. Ingen givande runda direkt men fick handlat till mamma och SOfia.. bara pappa kvar ! Efter det så¨åkte vi hem till mig så jag kunde fixa till mig sen åkte vi med pappa ner till Malmö för jag skulle spela match mot Malmhaug. GJorde min sämsta match i karriären men  vi vann i alla fall med 9-5 eller något sånt.. vi spelade verklign riktigt riktigt uselt men bra att vinna ändå :)

Sen åkte jag och Svantis hem hit och chillade ..

nu passar jag Emma och Olivia.. vi ska alldeles strax baka lussebullar..  hatar verkligen att baka. Gillar det inte alls ..har inte tålamod till det!

 

nu ska jag få i mig lite frulle .-.

over ´n out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0