Lill-lördag

Hemkommen från FBCarena som det så fint heter. Kollade derbyt mellan FBC och Hjärnarp. klart att fbc var bästa laget dock tappade man spelet i tredjeperioden en ledning på 4-1 tappades till 5-4 men med minutrarna kvar så blev det 5-5 och ännu ett fbc övertag. FBC var helt värda en vinst i alla fall.. men ibland går det inte som man hoppas.

Slutminutrarna var spännande i alla fall.. som jag skrek istället herregud jag kan inte tygla min mun när det hettar till..  Madde och Maria vet vad jag snackar om. Gudgud ..

Efter det körde jag och Maddis inom 7eleven och nu sitter jag här och väntar på att Svante ska få tummen ur röven och bestämma sig för vad vi ska göra.

Min helg blir inte bra alltså..:/ Jag har inte kunnat träna på 2 fucking veckor och ändåp blir det bara innebandy nu helt plöstligt..

torsdag: träning
Fredag: match
Lördag: Match
Söndag: Match.

jobbigt med tre matcher utan en veckas träning. har jag tur låter inte karlberg mig spela med utvecklingslaget på fredag då vi har match på lördag så får se..

Skulle ju ut med Fia på lördag .. men vafaan ska vi båda spela på söndag så är det kanske ingen succé .. vi får se helt enkelt.

Nu ska jag kolla klart på stockholm-arlanda och se om Svante kommit på någon ny idé.. återstår att se kära ni.

Pussssssssss och kraaaaaaaaaaaam.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0