jag ser det snöar , jag ser det snöar det var väl roligt- HURRA

har märkt att jag skriver allt sämre , kan säga att det beror på att jag är så farligt trött på mitt liv just nu , mina föräldrar , Ängelholm ja exakt allting.
    Umgås dagligen med Svante känns skönt att komma på andra tankar. Ikväll har jag bara varit borta och tro det eller ej , jag har hoppats på att skada mig så mina föräldrar inte tar allt för givet..

Det ligger gott om snö på marken nu .. verkligen riktigt mysigt men fruktansvärt obehagligt att köra i ..

Blev stoppad av polisen innan .. "unga tjejer ska inte köra på dessa farliga vägarna" sen fick jag köra vidare haha ..:P snäll polis. 

  Nu ska jag bara somna..  glömma allt .. ha det underbart .. godnatt.



Dagens låt - Higher- Erik Grönwall
Dagens outfit- Mössa
Dagens mest saknade - ALEXSANDRA BLEGEL .. idag och alla andra dagar,
Dagens irritationsobjekt- Hela familjen cp Henriksson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0