Jag är inte nöjd, och jag ger mig inte.

har inte riktigt kunna släppa det här med min försäkring. Mitt ärr bedöms som "framträdande" och inte "vanprydande" .. Sabina har gått igenom samma skit som mig och säger också att det är fel. Man ska få ersättning öven för snygga ärr men är de fula ska man få mer..MItt ärr anses som extremt enligt mig och andra. En bild säger mer än tusenord men inte i detta fallet. På bilderna har jag inte fått med allt det lila liksom..  då kan man väl för fan få åka dit och visa det men icke .. en dum jävla 08:a har jag som handläggare fy fan ..
   Dr Wahlström sa till mig att mitt ärr läkt på ett annorlunda vis men att det skulle bli bättre.. om inte efter 2 år skulle jag ersättas.. 

   jag kan skylla lite på sjuksystrarna.. de ringde mig eftegr operationen och jag frågade de flera gånger om jag verkligen fick duscha utan tejp..  jooo visst det fick jag trots att Tina, Sabina , catrin och Fia INTE FICK :S  


 här kommer lite bilder på mitt ärr i förskönad version föreställ er verkligheten..
 jag tänker inte ge mig.


Som kille hade man inte brytt sig men är man tjej med ett ärr som liknar en pizzaskinkbit så är man inte stolt.. nej folksam.. brinn!



 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0