helgens bravader

Igår kom Jojo och hämtade mig sen körde vi direkt till Thelin på villan och spelade spel med dom..  vi körde två i varje lag , johanna och jag , Mackan Karlsson och Markus Ring, Mange och ? , sen Thellan och Oskar..  Jag och Jojo vann självklart .. jämnkamp med karlsson och ring.. Thellan och Oskar kom ganska väntat sist;D
   Sen åkte vi ner till stan och satt oss på Torstens..  Mycket folk. och väldigt skumt folk. Sen gick jag, Johanna och Johannas gamla killkompis till Banhof där vi träffade Johannas kompisar.. en mycket trevlig kväll där Johanna gumman fick lite fö rmycket dricka och var väldigt bakis idag och hon skulle köra till gävle.. 70 mil! Mindre kul antar jag :/


   Nu har jag precis kommit hem från fotbollsträningen.. gick ganska bra idag faktiskt. Var inte så många men ändå tillräckligt. Svante var med en liten stund idag med.. 
   ser inte framemot denna veckan då den verkar vara ganska tråkig. Föreläsning på Arbetsförmedlingen som suger rejält men man måste väl dit bara för att ma 'r inskriven.. hur går man ur egentligen?

Annars i veckan blir det träning och sen ska Emma och hennes klass gå lucia på torsdag så då får man väl gå dit och titta ..

kvällen nu är planerad med zappning mellan Alphadog och jakten på lycka .. Alphadog är grymt bra får se hur jakten på lkycka med will smith är :)

Vi hörs .. ha en bra kväll.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0