happy new yeeeeaaar

våga vägra måndagar..
de är så sinnessjukt tråkiga.
Idag har jag inte en enda aning om vad jag ska göra.
Måste kanske börja att planera in nyår? vad ska alla göra ?

Börjar fundera ut nyårlöftena redan och jag brukar vara bra på att hålla dom så det ska jag verkligen göra nu med.. 2010 ska bli ett upplevelseår i alla fall - med resor och dylikt.
Jag ska även söka in på skola i januari funderar på att läsa till lärare på distans .. längst ifrån växjö isåfall.. ska se om man kan få malmö eller halmstad annars. Vill fortfarande bo kvar i Äholm liksom och då är distansutbildning bra =)
Jojo läser på distans i Gävle.. vilket innebär att de veckorna som hon har inneveckor.. är inte så många per år men då måste hon köra 70 mil dit och hem bara för att gå på föreläsningar m.m. Pallar aldrig jag.

 Nu ska jag återgå till städandet.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0