GOD JUL

Nu har tomten precis varit här.. Det var bonnen som kom (Anders Svensson) sjukt kul =) Han hade med sig en julklapp till pappa från Emma som spelar i hans lag. Sjukt sött.

Annars idag har jag bara varit lite risig.

Nu är det julafton imorgon i alla fall och denf firas halva dagen hemma hos min faster sen avslutar vi på kvällen med moster :)

25:e - Feeeeeeeeeest
26:e- dagen efter, cup :/
27:e- Fira min syster , mellandagsrea
28:e - Sofia fyller år, fira med familjen + Danne
29:e - Mellandagsrea
30:e -Förhockey hos Ulle o Marcus (förfest, hockey, utgång)
31:e- NyTT ÅR - FEST HEMMA , stan

 GOD JUL ÄLSKADE VÄNNERRRRRRRR! Nu ska jag till Andreas och vinna en resa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0