FOLKSAM = SKIT!

Detta har inte varit en bra dag . Vaknade och insåg att jag fortfarande är sjuk. Förkylningen vill inte ge med sig och det verkar som att jag inte ens får träna ikväll vilket inte är bra då jag har match på lördag mot serieldande Landskrona. Man åker inte dit utan att ha tränat på en hel vecka om man inte vill dö av andnöd.

Fick också ett brev av FITTfolksam där de skrev att jag inte får ersättning av mitt operationsärr då det inte är tillräckligt vanprydande. De är dumma o huvudet folk med småtitthål har fått 8-10 000 mitt är är det fulaste av alla jag vet som opererats. Jag ska lägga upp bilder som jag skickade dit så ska ni få se hur det är.  fy fan känner mig så blåst på allt .. :( De har fuckat oss två gånger nu .. om inte mer. Hatar verkligen dom. '

 men ja , för sur för att skriva .. låt mig bli frisk, och låt mig få den ersättning jag förtjänar! Fy fan säger jag!

 

Hej då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0