Crazy ride.

 Igår var en helt sjuk dag ..  På schemat stod det hem till Jon i Örkelljunga. Vägen var tråkigare än vad den någonsin varit. Det börjar med att jag ser utryckningstrafikljus som är släckta.. intill sidan av vägen står bilar parkerade. Jag kör in bakom dom och ställer mig där ett tag och sen säger svante "vad göööör du??" jag stod alltså oich v'ntade på att parkerade bilar skulle köra :S Sen när vi kommer fram till parkeringen utanför Jon då tar det 4-5 gånger innan jag lyckas parkera rätt i rutan och en tant står och stirrar på oss.
    Väl framme hos Jon gick allt okej men sen när jag skulle hem så gick jag förbi ett litet terrarium.
Jag - vad är det?
Jon - Vänta ska du få se..
Svante : Är det en orm?
Jag (sjukt kaxigt och nerklankande) - Nej det är en sånn pinne .. en vandrande pinne.
Svante : Jaha .. (Jon tar upp en orm)

Jag blev så rädd så jag nästan började gråta och jag och svante tryckte oss in i ett hörn. Sen var jag helt o chock.. inne på ICA så skakade mina händer hejdlöst haha .. jag var så rädd!! och när han visar vad han matar dom med så fick jag panik.. frysta mössungar..  som han tinar upp innan de ska äta. Och han berättade att han provade det i micron en gång men då sprängdes musens hjärna. Gott. 

Efter det så började vi köra hemåt, efter ett tag tyckte vi att vägen var längre än någonsin förut... Jag la märke till att vi körde igenom 3-4 rondeller som vi inte kört igenom innan och då ser svante en skylt med "laholm" vi bara aaaaah nej fan också..  kör på motorvägen i mellbystrand och kommer där på att vi bara har 6 km bensin kvar. Får köra av i båstad livrädda för bensinstopp och jag sa direkt att med min otur så kommer där aldrig någon bensinmack.. Några km senare ser vi OKQ8 , jag ska tanka.. JOO MIN OTUR SÅKLART "Pumpen under reparation" så var bara att köra på hoppet, till sist kom vi fram till en annan ..  Sen var vi äntligen hemma..

Men hur fan kan man köra fel från örkelljunga till mellbystrand när man´ska till strövelstorp? - Så jävla tröga.

 På kvällen kollade vi på Fch-FBC .. den vann fbc. Blev bråk på läktaren haha.

 På natten så blev det biljard med Stoffe , sen hämtade jag hem Oskar, Madde och Micha,.

Hem kom vi i alla fall då med :)


Men hur gött är det inte att Erik vann idol? Han sjöng vinnarlåten så magiskt bra. Sen att man störde sig en aning på hans flickvän är en annan femma :D 


 NU ska jag ladda inför match.. ska spela i kävlinge... PALLA!


Pusssssshaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0