Bonde söker fru kväll..

Godkväll allesammans,


Idag har jag varit på väla med Blegel.. Köpte mig en svart kofta men den är jag inte så nöjd med så kanske blir ett återlämnande av den. Träffade mina kära cousins inne på skivlagret =) alltid lika kul att snacka med dom.
   Efter väla åkte vi till familia där vi lämnade tillbaka mina uggs, de tyckte inte att jag skulle ta några nya eftersom de haft mycket problem med dom så jag valde två andra stövlar istället och med rabatterna avdragna så blev det så att jag fick 2 par stövlar för 250 kr.. :S sjukt.. det ena paret kostade 500 kr men var nedsatt till 199.. ett riktigt kap alltså =) så nöjd så.

Efter Familia så strulade det till sig med Alexsandras abonnemang så fick åka tillbaka till väla så hon fick snackat med de på telenor. Sen var det körning hemåt.

Alexsandra släppte av mig hos Ulle så där var jag hela kvällen.. mös med fina Whilma :) ulle bjöd på mat och sen kollade vi bonde söker fru =) Mysigt mysigt..

Nu sitter jag faktiskt bara här och ska nog sätta i en ny skiva satc så man somnar till något bra =)

Imorgon blir det snöbollskrig på okänd plats med gött folk ;) jag brukar vara mest utsatt och tvivlar inte på att jag kommer vara det imorgon med. Håller man på Man. United och ger sig in i en lek med chelseasupportrar så får man leken tåla..

Mattias Hagerman är alltså en av de fruktansvärda motståndarna.


Ni får mer uppdates imorgon.

Godnattis. Fred!



Uppehåll till efter nyår.. gillar inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0