Bakis!

 Gårdagen var helt perfekt.. kul hemma hos Blegel med Emma, Filly, Emilie & Tina :)!
Tog taxin till BH gött folk direkt :)
på vägen hem fick lite problem, Filly stackaren var verkligen a pine in the ass haha ..  men det löste sig. Stack hem till Thellan och där var jag grymt jobbig haha , gick från spiknykter till as kalas och var bara allmänt störig.. sen hämtade pappa mig vid halv fem.. somnade runt fem.

 Vaknade hyfsat tidigt för min faster från Kristianstad och hennes mamma kom hit på frulle .. sen stack jag och Sofia till fotbollen.. jag och Jojo mådde ungefär lika kasst , tog en verve och efter det slog bakfyllan på ordentligt, spelade första matchen full ;S helt fel !

Salamis-Äff  0-0
Salamis-Västra Karup (vann allt) 2-2 men den skulle vi vunnit,
Salamis - Strövels  1-0
Salamis-Hjärnarp  1-0
Salamis-Hishult  7-0 , vad hände ?

Fick spela om 3:e pris där vi tyärr loosade med 2-1 mot ÄFF men blev andra bästa laget i kommunen i alla fall! Alltid något.

Spelade bra idag i alla fall.. gött tjajoooor!

Ikv'äll blir det ryggläge hemma hos aaaaandy maybe.

Pusss på munnen! God fortsättning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0