Änglastan

 Lets have som fun this beat is sick





Kvällens planer har gått i vågor.. nu är det dock bestämt att Johanna kommer hit och hämtar mig om 10 min sen ska vi in till stan och möta upp munkakillarna sen blir det trstens och lite dricka..
   Johanna : - " Jag ska inte supa mig redlös men en öl eller nej några stycken kommer sitta fint" .. känner jag henne rätt så är hon på gränsen till redlös vid midnatt haha .. men idag tar jag hand om henne. Dricker min första cider nu sen blir det en till i bilen sen blir det inte mycket mer för mig.

Kan gissa på att kvällen avslutas på Bannan som man så coolt kallade det när man var yngre.. eller så slutar det kanske i Hbg med Svante och the gang.

 Nu ska jag i alla fall kränga lite tuggummi och bättra på makeovern sen ses vi.

Pusssiss

Lokaldimma !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0