<3

Vill fortfarande inte vara hemma, pallar inte med mina föräldrar och allra minst min pappa. Är verkligen as trött på detta familjelivet.. vi har inte varit en familj på många år och så fort jag flyttat hemifrån så bryter jag kontakten helt.

Idag så ville jag bara bort igen och eftersom Svante var hos sjukgymnasten så körde jag till Stoffe och däckade där direkt. Verkligen en vän som man ska hålla fast , så omtänksam och snäll .. en perfekt vän helt enkelt :)

Sen efter det mötte jag upp Svante på familia, hittade ett par stövlar som jag nog ska köpa , ska kolla i hbg med om det fanns en storlek större annars får jag trycka ner foten i de på familia.. :) Fick även veta att jag kan lämna tillbaka mina uggs trots att jag inte har något kvitto.. så ska nog göra det imorgon faktiskt :)

Så någon som känner sig manad att åka med till familia imorgon ??

Nyår och juldagen försöker jag planera för fullt men det är svårt, mega svårt..

Vad har ni för planer?


Snöiga pussar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0