Yayaya

Jobbat idag .. TUFFT , fy för vad jag burit många stora träd osv.. aldrig varit med om något jobbigare .. gjorde det konstant i 3 h kanske ..:S sen hjälpte jag Erika att bygga till butiken :) blir fruktansvärt fint! Imorgon får vi lov att börja när vi vill, men Josse ska till AF vid tio tiden, och då kör jag och köper frukost till oss två sen när hon är klar så sticker vi till jobbet , då är klockan halv elva kanske :) Så pga det så kanjag träffa min fina Blegel ikväll :) Vi ska käka lite och bara slappa hoppas jag.. mina fötter vill inte annat..

Känner lite smått av stress också ikväll..  ska bli regn imorgon och jag måste måla klart takbrädorna, annars får jag det as stressigt sen .. men det ska säkert gå.. tråkigt om Erikas Orangeri ( svårt att förklara vad det är , men är ett rum  fullt med fönster , typ som ett uterum.. ett växthus nästan .. googla ! ) ska vara utan tak bara för att jag´inte hinner med..:P men det kommer gå fint.. det går nog på max 2 h !

Imorgon jobbar jag tills träningen börjar.. ( FY FAN ) kommer vara helt slut..


 Ha en bra kväll and sleep tight.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0