Vilken fest!

Jobbade i natt , som bartender på en tillställning för över 130 pers, och det var så kul :) Riktigt riktigt roligt.. jag och Madde var sjukt grymma..  Tillställningen var helt perfekt.. vi invigde bygget vi jobbat med nu i tre veckor, och en sånn lättnad att det är över.. dessutom så har vi städat ur stallen i smyg så ingen visste om det förutom jag , Josse, Erika, Dan och roger, och inne i stallen byggdes baren och en stor scen upp så spelade ett band :) allt var verkligen helt perfekt.. den roligaste festen jag varit på , helt klart! Dock fick jag ett tråkigt samtal mitt i allt.. och tårarna var nära.. men ja.. håller tummarna nu!

 Kopmmer uppdatera mer om kvällen .. orkar inte nu! ska spela match kl 13, om man kan försöka skingra tankarna lite ..:/

 

ha det bra..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0