Väntande vän

Låten väntande vän av kära söta Maja , spelas just nu för fullt på spotify :) är sugen på sån mysig musik idag :)
   Imorgon är det Båstad Outdoor :D som man längtat! Blir inget spel detta året, men jag kan lova er att den turneringen är lika rolig från läktaren som från planen :) kan nog nästan vara roligare till och med om man är där för att kolla innebandy :) nu kan man titta hur mycket som helst :)


Ska i allafall se FBC dam mot MUNKA hahaha.. kommer bli kul!  Sen får jag kolla lite på Jon som spelar med Åstorp Kvidinge denna säsongen , och sen alla andra FBC lag , och lite FCH också ;) för fan.Björn Jönsson .. :) grr..

 Nu ska jag ta på mig träningsoutfiten.. hoppas på kul och jobbig träning ikväll:)


Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0