Sammanfattning av en perfekt helg.

IF Salamis Damlag .. träningsläger 09.

Fredag
Skrev ett inlägg den dagen så bara att läsa , men som sagt.. samling 18.00 på salamis.. sen träning. Ganska rolig sådan ,  Nattbad hos Thilda sen..
   

Lördag
Väcktes klockan nio, frulle då och sen åkte vi och tränade kl 10..  den träningen var väldigt givande, mycket skott och inlägg. Och min vänsterfot fungerade perfekt helt galet bra, men höger däremot ville inte ge med sig, bara på straffarna sen!  Avslutade alltså träningen med strafftävling, var bland de fyra sista.. kul i allafall :) sen duschade vi och åkte tillbaka till lägret :) Vi hade en tävling på studsmattan där man kunde samla poäng, haha och jag är fan chockad över att jag klarade alla momenten förutom att kasta sig på rygg och studsa upp och landa på fötter, de var för svårt,:P haha men allt annat.. trodde bara att jag kunde hoppa vanligt, men jag kunde till och med göra volter och allt..:O skojskoj! Efter det åkte vi hem till Thildas föräldrar och badade :) volleybollturnering, första laget jag var med i (jag, micka och Lina) gick det itne så bra för, haha .. sen vann vi andra rundan när det var jag , Thilda och Lina ! :)

   Åkte tillbaka till lägret igen , chillade en massa, haha .. Jag, Josse och Olle skrattade ihjäl oss framför youtube!

Jag och olander tog upp beställningar och åkte till Maxi och handlade till de andra! Hade sjukt kul i bilen dit och hem. Sandra har verkligen de sjukaste berättelserna.

Vi kom tillbaka och då satt vi oss vid lägerelden och grillade, sen började vi prata lite positivt om alla.. och det var givande. Man trodde inte att folk kunde säga så mycket bra om en som de kunde.. till och med de som itne känner en så bra tyckte att man var omtänksam och så.. kul att höra :)

Efter det så gick vi in och krökade lite, spelade spel o.s.v .. Innan vi skulle lägga oss så kollade vi på en massa spökfilmer på youtube, Jag Josse Sofia, olle och Teresia låg och kollade på ett klipp.. och plötsligt så skrek tjejen till eller något sånt och vi skrek som aldrig förr.. och mitt tjejskrik är inte att leka med. Lina och Mikaela som låg bredvid reste sig upp och skrek till för de bölev rädda för oss haha ! så jävla kul var det , måste upplevas. Jag och Josse kunde inte sluta skratta..  här är klippet..


Jag skrämde upp Olle riktigt rejält också innan hon skulle somna haha , stackars liten.. men hon kunde somna ändå! haha !
       
Söndag
 
Den lätt jobbigaste morgonen att vakna på.. fy för! Helt sliten! Jag packade in min packning i bilen .. åt frukost sen åkte vi på träning.. Började träningen med en massa springning.. och sen var det spel och sen avslutade vi med volleyboll.. blodigt allvar där haha!  mitt lag vann i allafall! Efter det kollade vi herrlagets match.. jag blandade tittandet med att vara barnvakt.. Fick passa Whilma lite medan Ulle och Marcus kollade match ! Världens sötaste unge helt klart ..  Hon älskade teresias vattenflaska så fick sitta och spruta vatten i munnen på henne :)  Henne tycker vi om :) Efter matchen så åkte vi tillbaka till Mölle och städade , sen så åt vi och sen fick jag köra hem med Sofia för hon var sjuk..

Jag och Sofia somnade direkt i ett par timmar när vi kom hem.. sen fick vi veta att Filip och min Moster hade stått och kollat på oss medan vi sov haha , föer vi sov nästan på varandra i mammas och pappas säng..lite pinsamt kanske! Men vi har sovit på samma madrass hela helgen så vi är vana vid varandras närhet..

Nu sitter jag här och ska snart kolla lite prison break.. har varit svårt att vara utan det !


 Se fler bilder på Face.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha - vi ägde med Thilda! :D

2009-08-03 @ 21:10:27
URL: http://linastarnert.blogg.se/
Postat av: Mikaela

ja fan som ni skrek i lördags! :P

2009-08-04 @ 23:44:22
URL: http://mikaelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0