Update

nu har man legat ute i solen ett tag och idag fick ma lite brunare fäg direkt och slapp det röda..:) Svante ringde innan och berättade att hon skulle hoppa spinningen med innebandyn och träna fotboll med oss istället:) kul kul.. sen så ska vi göra något men vi vet inte riktigt vad.. någon film kanske .. lite tråkigt dock i detta fina vädret, men vi är också sugna på fotbollsbrännboll.. några som vill vara med ? får ju i allafall vara minst 8 st..:)

Imorgon ska jag och svante en snabbi till familia, och jag ska göra det,jag ska gå in till en drop in frist och klippa mig.. färgningen vet vi inte hur vi ska lösa, men ja håret kan ju bara gå åt helvete eller hur ? , Madde löser det annars :)

funderar på om jag ska smörja in mig med hög solfaktor , ta ett täcke och lägga i solstolen sen sova där en liten stund :) måste sova innan träningen om benen ska vara pigga ..hade behövt en vad-massage a´la lina med .. Får ringa Joel annars så år han fixa.. :)

Ska hämta mys-pys Olander med idag :) thihi.
 OCH ska frysa in vatten så an har kallt vatten på en varm träning :)

Ha en fin kväll.. vi hörs.






Kommentarer
Postat av: Mikaela

hah, du o olle klickade verkligen på träningslägret alltså :)

2009-08-20 @ 22:32:05
URL: http://mikaelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0