Tuuuuuesdaaaaay

Att göra
- Byta om till träningskläder
- springa en snabb runda på max 20 min
- luncha med mormor
- gå den långa rundan hem
-städa undan lite
-chilla
-fobollsträning
-chilla med varmoboy
.sova.



Så vill jag att min dag ska se ut :) får se om det blir så eller inte .. måste förresten skriva några rader om mig själv och ge till Ulrika som förmodligen fixat lite jobb till mig som vikarie på toftaskolan ..


Fick veta igår att matchen mot strövels , (SUPERDERBY) på söndag inte kunde flyttas , :S Det innebär att vi saknar våra vikigaste spelare och så är vi knappt lag .. eller jo om vi tar med de som tränar en gång i månaden kanske.. usch usch nu kommer nervositeten ta livet av mig hela helgen.. möter dom 13.00 på salamis i allafall så hoppas påå att det inte är varmt och kom dit och peppa eller något :) eller stanna hemma..


HA det göttans .


Pusssilago

 nog störigt ? ;)





Kommentarer
Postat av: kusin

de va den tradigaste blogg jag läst.....men jag ska berätta nått JÄTTE ROLIGT som även du kommer bli glad över:D inte varje dag de händer

2009-08-25 @ 12:11:56
Postat av: Lina

Hey, varför var du inte på träningen ditt mongo?



VA???!! Kunde inte matchen flyttas?! Lycka till på söndag..

2009-08-25 @ 21:29:38
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0