trött

 vid halv tre i natt ringde Anton mig och bad mig köra och hämta honom och Martin.. På vägen in ringer Joel och säger att han sitter fast i Båstad och inte kan ta sig hem! Så jag fick först köra in till stan och plocka upp Anton och Martin.. Martin somnade direkt i bilen , så Anton guidade mig till Båstad där vi hittade Joel och Rickard.. Joel packad till tusen!  Fick äntligen med honom hem efter att ha övertalat honom till att skippa efterfest. Så jag körde Hem Joel och Richard till sig och Martin och Anton till sig.. kom hem och kunde inte sova så somnade imorse någongång men vaknade tidigt av att pappa väckte mig..

  
Vid 14 idag kom Ulle, Marcus och Whilma och hämtade mig så åkte vi och kollade fotboll på salamis :) helt sjuk match som man inte behöver prata mer om..  ;)

Åkte hem och nu har jag fått i uppdrag att hämta fyllemänniskor i natt igen.. och jag ska vara på knutstorp HALV ÅTTA IMORGON! men fick höra att bara jag och josse behövdes för det fattades folk så blir nog lugnt imorgon.. sen blir det lite jobb i munka på kvällen och sen kanske hitta på något med Lina..

På måndag fyller svante år så då ska jag vara lite med henne , sen på kvällen ska jag till mormor med jonas, robin, filip, sofia, emma och jacob.. alla kusiner alltså och ha det mysigt.. ska fösöka få emd mig svante dit med kanske :) om hon pallar på sin födelsedag . sen ¨på tisdag , så är det tjejmiddag hemma hos Svante i Åstorp :) trevligt trevligt :)

nu ska jag hyra hem en film :)

Ha det kalas. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0