Tisdag!

HOLA !

Hela dagen har spenderats i Malmö med min kära Svante , :) vi båda var ashungriga när vi kom dit och svante hade direk bestämt sig för langos... men jag som egentligen inte tycker att festivalmat frestar en alls fgick flera varv runt gustav adolfstorg och svante försökte övertala mig att maten var god.. efter många om och men så blev det kinamat , haha .. och ja visst lite tråkigt.. men ag fick då maten och nudlarna var helt brända, och jag brukar inte säga till utan jag skiter istället i att äta det men svante är ju inte alls blyg så hon går dit och ber dom byta ut min mat så fick jag ris istället, OCH JAG HATAR RIS haha går bra ibland men idag var det bara äckligt så blev ändå ingen mat haha , men svante var gullig.. hon tyckte att om man betalat för maten så ska den gå att äta.. SVANTE 45KR !!! haha .. man får vad man betalar för.

   Efter det så tänkte vi att vi skulle överraska catrin lite som har de svårt.. och hon som var på jobbet fattade ingenting att vi tog oss in i hennes lägenhet och lagade mat, diskade och dukade.. sen stack vi fort innan hon kom hem.. och hon blev jätteglad för vad vi gjort och kände nog lite mer glädje :)  Vi körde i allafall till träningen .. och började med fysträning.. ganska jobbigt.. sprang väldigt mycket men det var skönt efteråt :) Träningen gick helt okej  börjar tycka att jag kommit in i det igen efter uppehållet men känner mig ändå fortfarande mer som innebandyspelare !! Och jag blir det snart igen :)

NU blir det något litet att äta, och 100 sit-ups på det, och sen Tv och varm oboy! Puss & Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0