Puss

Godkväll..

Jag märker verkligen att jag inte hinner slänga in några inlägg på grund av fulla dagar av jobb..
 Idag började jag jobba runt tio tiden, börjar måla takbrädor, (tvunget att göra utomhus) och hinner med 4 st , sen börjar det regna , så fick ropa på josse och springa in med alla brädor.. sen så säger Josse, nej men nu är det f'rdig regnat, så jag går ut och fortsätter, då regnar det igen så jag gav upp!
   IDAG KÖRDE SARAH HENRIKSSON MED EN 13 ÅRING I BAKSÄTET I EN STOR AUDI MED ETT STORT HÄSTSLÄP BAKOM!  Trodde aldrig jag skulle våga köra med släp :D men det var inte så svårt.. eller jo och backa var lite jobbigt men nu vet jag att jag klarar det ,med :) Har lärt mig så mycket på Sollidens trädgård ! 

   Efter jobbet, typ halv sex så körde jag och Jossi till OJ och köpte sallad, sen åt vi den på salamis innan träningen :) Fick våra fina kläder idag :D as snygga ! Sen var det träning och den gick väl hyfsat!

sen nu sitter jag bara här.. ska börja jobba kl sju imorgon.. så jag ska fixa mackor och sånt nu , och sen duscha !


Imorgon ska jag nog åka till Ekeby och kolla herrlaget !

På lördag är det match , premiär och allt mot Skånes Fagerhult sen blir det några cider i duschen ,och sen på kvällen blir det inom Blegis en snabb visit för att hälsa lite där och så .. sen hem ganska tidigt antar jag :)


 Sov gott !



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0