Psycho!



Läste Mickaelas blogg innan om en stalker som hon hade.. TIMMY PSYCHO (ziko)  ( gode gud låt han inte läsa detta)
Han gick på strövels ett tag och i sexan verkade han besatt av mig. Han skickade mail från skolans groupwise där han skrev att jag var hans ros och att han ville hålla mig i handen i korridoren (!)
Det här läskiga monstret har allt från att bränt ner hus och löpt amok och gaaaaadh I don´t like him.. För inte så längesedan när jag kört från Thilda så bara stod han där ute mitt på vägen och flyttade inte sig, jag fick köra över på andra sidan vägen och han började gå efter bilen och stirrade efter mig hur länge som helst.. och hade kunnat koppla bort honom men så läser jag att han varit skum mot Mickaela  och jag hoppas att jag slipper se han igen .. han ger mig magont.. usch!

Nä skulle bara skriva av mig lite.. back to prison break.. (mm jag vet, fint väder ute.. men jag är sönderstekt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0