Planering..

Hittils har jag hunnit med ganska mycket.. :)

städat mitt rum
städat hallen
städat köket
städat vardagsrummet
lagat mat
diskat

komma skall
dusch
promenad eller joggingrunda, beror på när mp3n är färdigladdad
ett sms eller samtal till Svante
skriva personligtbrev till toftaskolan


känner för att åka till Ullared på fredag , men beror helt på pappa.. mamma ska på konferans på öland på fredag och kan hända att jag måste hämta emma på fritids om inte pappa kan.. och jag måste köra dit tidigt eftersom det är kräftskiva på kvällen!

Vi hörs igen!



Kommentarer
Postat av: Lina

Kräftskivan inställd pga för få anmälda. MEN jag och monika sa att vi kunde kanske ses ett litet gäng hos någon ändå. Vi skulle höras av i veckan. I give you update ;)

2009-08-25 @ 21:31:36
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0