ojojoj yaaao!

Tjenix!


slutat jobba nu för dagen .. började runt sju imorse.. :) och dagen idag bestod av att jag körde lite ärenden , prisade växter och "designade" även det sista i butiken! Säger bara woooow vad fint där blev.. stor eloge till Erica, Mig, Josse , André och Joel :) riktigt riktigt fint.. Erica och jag gjorde några fina ändringar i slutet och det blev lyckat och vi har även fotograferat detta så ska lägga upp det här sen tycker jag :) Annars sprid till alla ni känner : "SOLLIDENS TRÄDGÅRD" har en massa uteväxter, och de gör även trädgårdar lägger plattor och planterar en trädgård ochja , jättepraktiskt ställe så sprid det till alla ni känner. växterna är verkligen värdapriserna dessutom och Erica är grym på sitt arbete ! 

   Om en timme kommer Monika hit och hämtar mig så ska vi och josse & Thilda kolla fussball :) skojskoj! Har fixat fika och allt sen ska man ha med lite dricka också :) Matechen inställd imorgon :/ de lämnade WO så ja tre enkla poäng till oss men sen o andra sidan så hade vi nog varit ganska överlägsna och hade kunnat få 3 p och mykcet bättre målskillnad på köpet..:/


Som sagt duuuuschen nu! 


Pusss


Kommentarer
Postat av: Lina

Jävla bajs att matchen blev inställd, förstörde min dag. Jag som bytat mig ledig från jobb och allt för att kunna vara med. Och nu regnar det bajs också! BAJS BAJS BAJS! Jag gillar inte detta!

2009-08-15 @ 14:43:12
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0