Oh you bad bad giiiirl!

Svar på kommentar till Mikaela. - Ja jag och Olle klickade verklgien på lägret :) men helt seriöst alltså, vi har sjukt kul nu ihop och skämt som inte många andra har . och ja.. min egna Mysunge helt enkelt :)

 <3




Dagen spenderades med Svante , och ja.. mitt hår blev en dyr historia. fixade till det lite och fick ge 1040 kr .. inte alls kul .. märker knapp någon skillnad.. jävla familia alltså klipp er inte där..  Efter det åkte vi inom Svantes pappas jobb där en av hans chaufförer skulle pensioneras så han bjöd på smörgåstårta och han insisterade på att jag och svante skulle ta trots att vi båda kände oss lite krassliga.. sen åkte vi hem till henne och bäddade ner oss i sofforna.. och Svante fick konstaterat snabbt att hon var riktigt dåligmed hög feber och allting.. Svantes mamma kommer upp och berättar att Mimmi, svantes systers kompis hade fått svininfluensan , och vi fick panik.. svantes mamma var lite nervös , och sa att det var noga att vi tvättade händerna ofta.. så innan jag åkte hem så klappade jag svante på kinden , och fick panik direkt haha så hennes mamma tvättade mina händer med sprit :P snacka om att vi va nojiga , men när jag skrämt upp hela min familj osv, och känt mig jättesjuk så får jag sms av svante där hon skrev att hennes syster bara lurat hennes mamma att Mimmi hade det och plötsligt mådde jag mycket bra igen .. jävligt konstigt..  kallas npg HYPPO-Sarah av en anledning..

    ska lägga in någon form av nyckel så min mamma inte kan läsa min blogg för hon snokar så fruktansvärt mycket även på andras bloggar.. stör mig som fan på det..

Bråkade i af med de störda föräldrarna , åkte hem till Thilda och Josse, käkade med dem två och Stefan och Monkan .. mycket trevligt.. en massa skratt sen då de sjukaste dialogerna kommer upp..

sarah- " nej , ät inte geléhjärtan där är kopenis i dom.. " Josse - en Ko har ingen penis?

Nej just de.. haha .. fick en lektion av mónkan och vi skrattade som fan.. jag trodde fan att hästar och kor födde sina kalvar och hästbarn och allt , through the ass.. inte på naturligt sätt.. helt sjukt vad barnprogrammen kan lura en :S

 Senare när monkan åkt hem så kom Mimmi ( inte hon med "svininfluensan") in en sväng, :) sen gick hon hem och jag körde hem hit.. ska lägga mig och soffa snart.. Herrarna spelar match imorgon så Ulle och söta nästkusinen Whilma hämtar upp mig kvart i två imorgon , för er som vill veta det ! Huhu...


 Sov gott snyggsis.

Puss




 från en snygging(jag)   till en annan !

Kommentarer
Postat av: Erika

HAHAHA, mimmi har inte svininfluensan!!

2009-08-22 @ 13:29:58
Postat av: Lina

haha! - Du är verkligen den mest "Hyppo-människan" jag känner.. haha

2009-08-23 @ 20:50:56
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0