Lördag, natt , taxi, Båstad, SÖNDAG ,Kissies

 
Jon & åstorp/kvidinge spelar kl 10 imorgon bitti vilket innebär att jag får köra hemifrån vid kl 9 imorgon.. Visst är helt lugnt om jag fått sova nu MEN NEJ .. ska hämta Fj, Anton & Martin i stan kl 03.00! Fy för.. jag måste gå upp 8 imorgon så det blir inte alls mycket sömn! Jag hoppas verkligen inte att de är stennitade när jag kommer, för jag är trött och har ont i huvudet! Måste tänka på att smörja in mig i solskyddsfaktor 30 imorgon annars grillas man ihjäl.. den värmen som där var idag var inte att leka med, så imorgon ska även badkläder tas med för har för mig att där är 1,5 timmes paus där de inte finns något speciellt lag jag vill se, så jag ger mig ner till stranden då och steker där , om jag får med mig Joel och Quist! Men de får göra som jag säger helt enkelt :D

Försökte få med mig Thilda och Josse med imorgon men de var för tidigt och dom är förmodligen grymt fulla ikväll haha ! Eller de är fulla kanske man ska säga.. om man läser Thildas sms iallafall! haha ! Det är inte okej att ens tränare avslutar ett sms med "hångel hångel"  haha !

Myspys Olle , ska inte med till knutan på söndag :/ så det innebär att det blir jag, Josse och någon random människa som står där och jag hoppas innerligt på att jag får stå på parkeringen och inte sitta på en läktare alldeles ensam! usch usch .. boaring !


Dagens Tips! Läs kissies blogg.. Kissies.se .. silket jävla mongo.. borde få en jävla smäll i huvudet! har aldrig hatat en människa jag aldrig träffat förut, men tro mig den här tjejen borde bankas medvetslös.. jävla iddi!


Ha en härlig lördagsnatt !

Nu ska jag försöka sova och hoppas på att jag vaknar när killarna ringer! Kan vara världens snällaste Sarah faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: mateja

aa, jag har också läst hennes blogg. Helt sjukt. man får verkligen leta för att hitta en så pantad blondin som hon. Hon är så överdriven! tror att hon äger allt och alla och att alla skulle vilja vara henne... usch!



det var ett tag sen man såg dig:/ allt bra? puss<3

2009-08-08 @ 23:58:58
URL: http://matejahagelqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0