Lille Lördag

Godmorgon!

har riktigt dåligt med planer idag och det känns inte alls okej, men ska försöka få med mig min äldsta lillasyster och se om hon kan åka med till familia så jag kan hitta en klänning till på lördag då det är 50 års partaj för min moster och hennes man. Fint ska det vara så en ny klänning får jag nog unna mig själv.. fast mamma och pappa ska betala har jag bestämt, ett par finare skor hade inte heller suttit fel!

   Jag ska nog också lyxa till det genom att fixa frillan på något drop in ställe, trots att jag är en riktigt fegis och låter inte vem som helst röra mitt hår så ska jag nog ändå låta en främling finslipa det lite.


Har träningsvärk i ryggen idag(!) borde vara benen men nej ryggen har träningsvärk.. konstigt..  Skulle käka frukost precis men hittade ingenting alls som jag kan tänka mig att få ner.. ingen lust alls , så får helt enkelt blanda ihop en äcklig måltidsersättare .. knappt så det går ner , äckligt till tusen.. men ja bättre än inget!

Ikväll hälsar jag kanske på familjen Blegel som flyttat från sitt hus i munka och som bosatt sig någonstanns utanför kartan , kommer aldrig hitta dit.. men får ju se hur dom har det , verkar mysigt i allafall:)


Pusss& kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0