Jobb

Jobbedagen idag var lite mer jobbig.. Josse fick vara ensam i orangeriet och jag och André fick åka med Erica och hämta jord.. sjukt jobbigt var det för armarna, sen när vi kom tillbaka städade jag och André logen och sen så fick vi tömma av all jord (ännu jobbigare)! Sen var det dags att kruka om växter..:P blev lite plågsamt för ryggen , men sånt får man ta .. hela eftermiddagen har jag klippt gräset på möllebacken :P lite läskigt med åkgräsklippare, men tillslut var det bara kul och glassigt :)
    Nu ska jag snart inom svante en snabb sväng och fira henne, får åka hem tidigt pga jobb :/ !  Imorgon ska vi bygga taket på orangeriet så måste vara på hugget känner jag !

NU ska jag duscha!

P&K


Kommentarer
Postat av: Lina

Hur gick det med jobbet med Gerry? Hur länge ska du jobba hos Erika? :)

2009-08-12 @ 15:37:55
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0