ínget 9 till 5 jobb inte

lång arbetsdag idag .. kom precis hem och nu blir det att duscha av sig snabbt sen sova , för imorgon ska jag börja jobba 07.00 ..  ska till jonstorp och lägga en bevattningsslang , sen hem och fixa inför den stora festen hemma hos erika på lördag .. invigning och allt ... och vi är långt ifrån klara!  Idag har jag kört en massa med släp och helt plötsligt så började det blinka en gul varningslampa , så jag fick ringa Oskar, min ängel alltså. som lugnade mig och sa att det var bara att gasa på , men att hon bör kolla upp det.. erika altså! Kör med företagsbilen vettni ;) haha

 Nu ska jag göra det jag skrev.. pallar fan inte mer. Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0