In the tiki tiki tiki room!



I natt satt jag och slumpade fram en massa musik från spotify , och när vi var i Kroatien så hade de varje morgon en dans till samma låt som alla barnen hade en speciell dans till.. och den låten fastnade i mitt huvud exakt varje dag , och fy för vad jag hatade den! Och tillslut körde man dansstegen lite i smyg också.. För inte så längesen sådär ett år efter så började jag och min lillasyster nynna på den igen och jag fick panik! VILKEN LÅT TROR NI INTE STARTAR I NATT NÄR JAG LYSSNAR RUNDER.. jo låten där ifrån.. men vafan man blir ju glad av den , och man kan ju sjunga på den lite i smyg :P haha ! Tiki Tiki Tiki room heter den iallafall:) inte alls barnslig låt :) inte alls lyssna ! haha...'


Skulle egentligen träffat Svante nu men man måste ta vara på soltimmarna, sen ikväll så ska hon tvätta så vi dissar henne hela dagen helt enkelt ;) (sorry hjärtat men du har ju din "bästavän" hela dagen)
    Ikväll händer inte mycket förutom att jag ska köra sofia till träningsmatch sen ska jag själv träna lite.. funderar på om jag ska ta slingan eller gymmet kanske ... får se :) Sen så köper jag med mig en sallad hem och bänkar mig framför prison break.. Mamma och pappa ska ha gäster så pallar inte vara social, så stänger in mig på mitt rum som jag snart ska städa och göra mysigt :)

Oskar kommer hem imorgon, äntligen.. jag har varit sugen på att köra audin :D haha .. plus att det har gått en vecka nu så jag hoppas på hans skyline :D haha.. hoppas i onödan antar jag!

 Nu tror jag faktiskt att jag ska doppa mig i poolen! Sen ska jag ringa Thilda och Josse och snacka lite om helgen :)

Ha det kalas!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0