hemma bra men med laget bäst :)

Jag är så grymt mega sliten nu så tänker inte skriva om helgen ännu.. det enda jag har att säga är att det hart varit obeskrivligt kul! Hade kunnat stanna en vecka till , och det är nog väldigt mycket Josses förtjänst :D ! Igår satt vi vid elden och så skulle alla säga en positiv egenskap om alla, och man blev nästan lite rörd över det jag fick alltså :) gulligt !
 Olander : "du och jag har inte snackat så mycket innan , men vi snackade i bilen hit och dig kan man skämta med. Jag gillar dig som fan!" haha så gullig!  eller Krille (tränare) : Du är sprallig och full av energi och har alltid så klockrena kommentarer och jag tror du är jävligt mcyket smartare än vad du själv tror"  haha .. klart jag är smart;) haha

 Nej men jag kommer lägga upp bilder och skriva mer om helgen när jag fått sova ut .. har sovit tre timmar nu sen jag kom hem och kan sova hela natten med. Blev jättesent igår!

Vi hörs helt enkelt.. ha det kalas.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0