HArd work

Hallåja..

Var hos Erika mellan 08- 17 idag.. fick göra allt från att slipa fönster, till att måla fönster och spikat upp pressening på tak osv.. jag upptäckte att jag är ändå ganska händig! :P haha .. Har alltid varit rädd för att klättra på stegar men idag klättrade jag högt upp och spikade och hade mig :) Jobbade hela tiden med josse, och vi två är ganska sjuka! Mobbade en massa människor, fulade oss som fan .. och har nog skrattat oss igenom 90 % av arbetsdagen !

   Erika berättade att hon pratat med Gerry som tränar herrarna , och han hade blivit jätteglad över att jag var arbetslös så han skulle snacka med mig i veckan om lite möjligt jobb som han hade .. personlig assistent på Björnekullaskolan ;) haha ! as najs.. det slappaste jobbet och verkar as kul :D

Dock kanske mitt tålamod tryter lite.


Var hos mormor innan med alla kusinerna.. käkade lite och snackade gött.. fick underbar massage av Jonas.. hade farligt ont! 


NU ska jag kolla prison break på trean.. näst sista avsnittet idag och man bölar sönder :( !


Ha det underbart! Puss & Hej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Gött att du har fått jobb. Nu verkar det äntligen lösa sig för dig ju :) HÄRLICH Sarah. Vi får ta vår kycklingpasta snart också.

2009-08-10 @ 22:10:09
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0