Hard Work work!

Nu har jag jobbat klart på knutstorp.. var riktigt tråkigt idag faktiskt.. mest för att det var en massa motorcyklar som skulle dit och det är mycket svårare och tar längre tid att ta betalt av dem.. plus att en massa försökte köra förbi utan att betala, så Monkan fick springa efter haha !
   Josse och jag fick en massa skäll idag och det är roligt som fan haha ! För de är så snåla jävla dumma människor som kommer! Och en massa danskar kom idag och jag är verkligen sämst på att förstå det språket så hur många som helst lurade mig på pengar !:P

   Två danska killar.. inte alls gamla max 14 år .. körde förbi och försökte impa med en jävla moped.. sen kom den ena som var mest på och satt sig hos mig och snackade en massa och jag sa mest att ajg fattar fan inte vad du säger.. och Josse bara skrattade.. sen när vi skulle hem så kommer den ena killen och säger "Och liebe dich" jag bara jaha , hej då.. sen följer dom efter oss hela vägen ut ur knutstorp! dumma danskar säger jag bara!

Fick även jobb idag .. ska jobba mån - ons hos Erika på hennes lilla plantskola ,  :) jag och Josse fick båda lite jobb :) hon ringde innan , en glad överraskning!

Planerna nu ser ut som så att jag ska köra och jobba i Munka, sen ska jag träffa Svante babe! :) Hon fyller år imorgon o0ch jag skulle egentligen spendera dagen med henne , men jobbar imorgon , och sen till mormor på kvällen :( världens sämsta kompis, men vad gör man inte för pengar .. hon vet nog om hur mycket jag tycker om henne ändå <3 :)

Dopp i poolen . Ha det gött hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0