GÖTT

Godkväll.. eller natt ..

Tränat fotboll ikväll och det var en riktigt skoj träning :D jag fick med mig Svante dit :D och det gick jättebra för henne och hon ska fortsätta , dock inte spela matcher men fortsätta ska hon:) det gillas..  Ändrade planer inför knutstorp i helgen , ska nog bara dit på söndagen, då det är SMfinal :) najs!  om några helger är det Ferrari och då ska jag lätt dit :D
   Efter träningen åkte jag och Svante in till Hbg och gled :) as gött .. sen släppte jag av henne hemma. OCH JAG HITTADE HEM denna gången :D utan att köra fel! Det är stort.

 Nu blir det bloggläsning och Prison break.. somnade innan träningen så somnar inte på ett tag känner jag ..


Ha det fint hörs imorgon. Hajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0