fluuummsarah

FOTBOLL FOLKET FOOTBOLL.. kom och var med.. pleaaaaase ! Jag är fotbollssugen trots att jag ska träna det snart!
Men i alla fall.. jag skulle se hur många trappsteg jag kunde hopa över i trappan , och provar att hoppa över alla trappstegen .. landar halvt i spagat eller split eller vad det heter och aj! drog upp en gammal sträckning i ljumsken .. inte skönt ..  men ska ändå träna ikväll så får jag ha ont imorgon istället.. men gud så obekvämt det är.. 

   en av mina räddningar till matchen på söndag är att tre av spelarna i skälderviken ska till min mosters 50 års fest .. och gissa vem dom fick till bordet .. MIG! haha .. ska slå på fjäsket och bjuda på sprit , och sen så mår de inte br på söndagen , och jag som kör på varannan vatten ska ha så gott samvete :) thihi.. påminner er åter igen , 17.00 SIFFA PARK LANE (? , vem fan kom på det sjukt nördiga namnet, skälderviken alltså.. ) be there or be square!


Pusss



just det.. har inlett operation "mattias, stanna i salamis"! får se hur det slutar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0