....

Mónday bloody monday .. palla måndagar ..

  Sov inte mycket i natt, har mardrömmar.. gråter lite , och känner bara nej fy fan livet är orättvist! Jag ska aldrig mer säga att jag älskar livet .. för visst fan sviker det dig om och om igen , man kan aldrig känna sig trygg , lycka varar bara en liten stund! Nej jag orkar inte.. jag vill inte!

   Idag blev det inget jobb, visst får det en att komma på andra tankar men det finns andra bättre sätt som kan hjälpa en med det .. Josse tillexempel! Hon ska inte heller jobba idag så jag ska åka hem till henne och bara vara med henne! Sen ska vi åka till thildas jobb och vara där med henne lite..

   Christoffer fyller 20 år idag, :) Vill jag med göra, men nej får vara den som är ett år yngre hela tiden istället! PALLA ! Ikväll blir det i allafall att kolla på honom och Mattias när de spelar match! Mattias finns alltid där alla tider på dygnet , så det minsta man kan göra är att heja på honom lite ! men framförallt , man får tänka på annat än livets orättvisa ett litet tag!


   Nu ska jag fortsätta att sitta spänt med telefonen vid min sida , och bara ta det lugnt! Chill out !





Emma<3 .. Vänner som dig växer inte på träd. Jag är bara ett samtal bort hela tiden! <3<3
Vi finns här för dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0