:)

Måndag idag .. jag vaknade vid 14.00 idag , helt sjukt! För jag gick och la mig klockan 00.00 i natt :S man märkte verkligen att jag behövde sova ut efter denna helgen. Helt galet! dessutom sov jag ett par timmar igår när jag kom hem.. 
 
    Idag händer ingenting, ska bädda ner mig med varmoboy och kolla wallander :) sen kanske stoffsi kommer inom med ett par fotbollsstrumpor till mig som var alldeles för små för honom, dock är dom nog för stora för mig strl 40 :S men skitsamma, :) snygga är dom!  

I helgen är det BÅSTAD OUTDOOR OPEN ! Gud ge oss solsken , hade ju varit underbart :D  Båstad är årets höjdpunkt, får hoppas att man kan få med sig Blegel dit.. vet att hon vill men jobbet är ivägen :/

Om jag inte festar i Båstad på Lördag så blir det kanske Göteborg och Liseberg på söndag.. vill du med ? kommentera isf.


Pusss&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0