Dumförklaringar

Satt och snackade med min syster vid matbordet  och vi kom in på att hon skulle ha Tocaj i filosofi.. och hon är verkligen en bra lärare men det var ganska mycket evighetsfrågor utan svar , så jag som är så ärlig säger till min syster att du som är så jävla trög kan ju vara glad om du får G i allafall.. så sa hon något om att hon kommer as garva för hennes klasskompis Linnea är trögare än henne , så sa jag att ja men det är mycket frågor utan svar så du ka mest motivera , typ som denna frågan (jättevanlig , alla har förmodligen hört och diskuterat det)



Jag - " vad kom först, hönan eller ägget?"
Sofia- hönan såklart för ägget har ju inga ben ..

Grattis sofia du har nu visat att du inte ens fattade frågan, men ett svar fick du ju fram..

Hon trodde att det handlade om en springtävling.. dumma blondin!

( Men ja, många i min gamla klass var svartsjuka och kunde inte ta att andra fick bättre betyg, så enligt dom så är tocaj snälla med betygen så min syster har kanske en chans :) )

En annan gång var när jag skulle köra till träningen så lät jag henne styra bilen medan jag skötte pedalerna och växlade.. så sa jag till henne , ja nu måste du blinka ..  gissa hur hon blinkar.. genom att rycka ratten åt vänster..! Lite hårdare och vi hade varit i diket.. ja då trodde smarthuvudet att man blinkade med ratten , så när hon svängde vänster så blinkade det.. ! AAAAAAAAAAAAAAAAAH! jag får panik!

en annan som förtjänar att dumförklaras är Catrin Kleist .. haha.. Hon trodde att Finlands huvudstad var Helsingör, och att det var tidsskillnad mellan Sverige och Norge !! Smart tjej! :)



Nu är jag klar med mina dumförklaringar..

Nu ska jag snart köra till träningen ! :)

Pusssis!

 får hoppas att där finns lite hopp till klokhet hos Emma..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha ibland blir man så chockad av catrins dumhet. En gång sa hon att hon inte visste vad Hiroshima var, och hon hade ALDRIG hört talas om atombomber...

2009-08-20 @ 22:28:40
URL: http://mikaelam.blogg.se/
Postat av: Tina

HAHAHA Sofia är störd!

2009-08-20 @ 22:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0