=D

Mår inte alls bra, har sovit en massa i perioder under hela dagen för jag mår så fruktansvärt illa, och nej det är inte bakfylla som många tror , det är något annat! Har sjuklig ångest med, tänker på att varjeliten dropp sprit förstör någon del av din kropp för varje gång, så nu i veckan blir det verkligen hårdträning för på Söndag möter vi SKÄLDERVIKEN , i SKÄLDERVIKEN.. och jag kommer vara så taggad, så tänd till tusen för ädet något lag som inte ska gå med huvudet högt så är det dom :) vi tog dom sist och vi tar dom igen ..  Får hoppas att jag hamnar på rätt position för defensiv mittfältare är inte jag .. helt fel!  Det tråkiga är att det är 50 års gille på lördag så då får det bli någerlunda nyktert!

   Skulle egentligen varit med Lina ikväll men det går verkligen inte , :/



Ha en bra kväll! Pusss

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi får ta det en annan dag babe! Vi får träffas snart, just you and me!



OCH JAG MISSAR DEN MATCHEN! :( DAMP PÅ DET!

2009-08-16 @ 21:20:47
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0