Älska livet

Började sju imorse , slutade för en timme sen .. pallar seriöst inte skriva .. helt slut.. jag och josse bölade nästan när vi skulle hämta stolar ! så slut är vi ! så nu gäller sömn.. Men Josse och jag har flabbat oss igenom halva dagen haha har ändå avrit en as kul dag .. vi har verkligen as kul tillsammans ..

Imorgon ska allt vara klart.. vilket innebär stressa stressa .. erika hämtar mig kl 8 för då ska vi handla till festen , AS MYCKET! kommer ta timmar.. Dan , Erikas man sa att vi får absolut inte köra till jobbet imorgon för imorgon kommer alkohol att behövas framemot kvällen för att vi ska orka haha .. ska bli kul att fixa det !

   Som sagt sova nu. är så trött!


Hörs när jag är människa igen .. typ mån!


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0